نی نی و یه دنیا امید

فرشته عزیزم دارم لاغر میشم

1393/3/12 13:07
نویسنده : مهشید شکوهی
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، خوبی فدات شم؟

مامان کلی لاغر شده این چند وقت که نبودم دلیلش این بود که سخت در حال رژیم گرفتن بودم البته کلی هم ورزش دارم میکنم .

74 کیلو بودم وقتی شروع کردم رژیممو الان شدم 69 کیلو عزیزم البته الان یک ماه و چند روزه که شروع کردم ، فرشته کوچولو من دعا کن که زود تر برسم به 62 چون اون موقع یعنی خیلی خیلی بهت نزدیک شدم .

الهی من فدای تو بشم که همه سختی هایی که برای تو میکشم شیرین شیرینه ....

بابایی خیلی خوشحاله که من لاغر شدم ، دیروز از محل کارم که فلکه اول صادقیست تا سر جنت آباد پیاده رفتم خیلی حال داد کلی عرق کردم که واسه لاغری خیلی خوبه ... خندونک

فرشه عزیزم امروز ولادت حضرت عباس دیروزم ولادت امام حسین بود خیلی دلم میخواد خدا تو رو به من بده و اگه پسر بود اسمت و میزارم امیر حسین و اگه دوقلو پسر شدید اون یکی هم میزارم امیر عباس ... گریه

خدا جونم من دارم تلاش خودمو میکنم تو هم به من کمک کن .... چشمک

پسندها (1)

نظرات (0)