نی نی و یه دنیا امید

یعنی میشه خدا جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/2/28 11:30
نویسنده : مهشید شکوهی
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم سلام ، نمیدونم چرا امروز اینقدر فکر دو قلو داشتن رو میکنم ، شاید بخاطر اینکهبه وبلاگای دو ستانی سر زدم که دو قلو دارن ، خدا جونم مواظب همشون باش . محبتمحبتمحبت

خدا جونم یعنی میشه لطفتون شامل حالم بشه ، خیلی خنده داره من تو یکیش موندم اما واقعا چند تا نی نی میخوام ، خدا جونم خواهش میکنم التماست میکنم زود نی نی منو به من برسون ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو رو به همه داشته هام قسم میدم نداشته منو بهم بده . خدا جونم خیلی محتاج نگاهتم ........................ گریهگریه

نی نی جونم دیشب با بابایی رفتیم بیرون ، رفتیم مجتمع سمرقند ، میخواستم خرید کنم آخه فردا شب خونه خاله سارا همکار سابق بابا و دوست خیلی خیلی خوب من . یه عالمه مغازه بود که لباسای نی نی  داشت ، من دوباره دلم گرفت . خیلی نی نی جونم دلم میخوادت . بیا دیگه بی معرفت مامان ... غمگینغمگین

اما به خاطر بابا هی میخندیدم که بابا علی ناراحت نشه ، آخه همینطوری من عصبی و ناراحت هستم  و از خونه بیرون نمیام البته شبا رو چون مامانی سر کار میره . حالا یه شب بابا علی ازم خواسته بود بریم بیرون نمیخواستم ناراحتش کنم .

دلم واسه لباسای نی نی ضعف میرفت اما بابا علی دوست نداره من لباس نی نی بخرم یا وایسم جلو ویترینش و نگاه کنم ... گریه

اما من که میدونم یه روزی میرسه و خودش دلش پر میزنه واسه خرید لباس برای نی نیش ، اون روز نزدیکه حالا میبینی علی آقا ....محبتمحبت

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)