نی نی و یه دنیا امید

انتظارت را میکشم عزیزکم

1393/2/27 9:34
نویسنده : مهشید شکوهی
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

خوبی فرشته قشنگم ؟ دلم برات خیلی تنگه ....

میدونی نی نی جونم دلم روشنه که دیگه کم مونده تا بیا تو دلم . نی نی جونم حدود 3 کیلو لاغر شدم ، مامانی فقط بخاطر شماست که میخواد لاغر شه ... محبتمحبتمحبت

عزیزم به خدا گفتی که چقدر دوست داری بیای پیش مامان و بابا ؟ من و بابا طاقتمون خیلی کم شده ، سر چیز کوچیک و بزرگ همش با هم در حال دعواییم .... غمگینغمگینغمگین

همیشه فک میکردم تا نی نی بخوام نی نی میاد تو دلم اما اینطوری نشد ، البته راضی هستم به رضای خدا چون میدونم خدا جون اینطوری صلاح دونسته .

با خدا جونم همیشه در حال صحبتم و ازشون میخوام که رحمی کنه و دل من رو هم شاد کنه با یه نی نی ، البته الان دیگه ازشون یه نی نی نمی خوام ، از خدا جونم می خوام که بخواد و بیش از یه نی نی بهم بده و بتونم عمل آی وی افم رو با موفقیت پشت سر بزارم بیش از یه نی نی داشته باشم ... بوسبوسمحبت

یعنی میشه خدا جونم حرفمو قبول کنه و رضایت نامه مادر شدن منم امضا کنه ؟؟؟؟؟ متنظر  متنظر

وای خدای مهربونم به جون خودت دیگه بریدم ، خدا جونم عاشقتم که همیشه پیشم بودی و تو شرایط بد زندگیم با تمام قدرتت کمکم کردی ، بیا بازم کمکم کن و منو مامان کن ، بنده خوبی برات نبودم و نمک نشناسی کردم و همیشه تو ناراحتی هام اومدم پیشت اما خدا جونم بد عادتم کردی و مثل همیشه فقط و فقط خودت میتونی کمکم کنی ..... محبت

خدا جونم دوست دارم خیلی زیاد نی نی منو برام بفرست و همیشه حافظ عشقم علی باش که من بدون علی میمیرم .... خطاخطاخطا گریهگریه

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان خانومی
27 اردیبهشت 93 10:19
سلام خوبی عزیزم پس ماهایی که این همه صبر کردیم چی؟ الان خدا فرشته بهم داده نگران نشو حالا میبینی خدا کی بهتون میده فرشته کوچولوتونو
مهشید شکوهی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم ، صبر خیلی سخته ، انتظار تلخه به هر حال ، خدا نی نی تونو واستون حفظ کنه ، ایشاالله که منم زود نی نی دار شم. چند سال منتظر بودید ؟ طبیعی باردار شدید؟؟؟ مرسی که نظر دادید