نی نی و یه دنیا امید

نامه ای به خدا و نی نی جونم

1393/2/20 10:40
نویسنده : مهشید شکوهی
909 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

 

به داده ات و نداده ات شکر

 

که داده ات نعمت و نداده ات حکمت ........

 

خدا جونم بهت خیلی نیاز دارم ، مگه جز تو کسی رو دارم که خواستمو ازش بخوام و برام انجام بده ، خدا جون مهرونم شما همیشه پیشم بودید و بهم کمک می کردید ، تا همین الان هم که هستم به امید خودت هستم پس کمکم کن بخواه تا منم مادر بشم ، یعنی من اینقدر بدم که لیاقت مادر شدن ندارم ؟

مادر شدن از بزرگترین آرزوهام هست خدا جونم ، من نا امید نمیشم و هر طور شده به کمک خودت و به امید خودت میدونم مامان می شم ، چقدر دیگه خواب نی نی ببینم ؟ چقدر دیگه با حسرت به نی نی های دیگه نگاه کنم ؟

نی نی جونم تو هم از خدا بخواه که بیای پیش مامانی ، مامان یه عالمه لباسای خوشگل برات خریده بیا تا تنت کنم و کلی ذوق کنم ، نی نی جونم خیلی تنهام . بیا گل مامان تو از خدا بخواه خدا به فرشته ها نه نمیگه .... بی حوصلهبی حوصله

 

روی هر پله ای که باشی خدا یه پله بالاتره نه به خاطر اینکه خداست چون میخواد دستت رو بگیره پس خدا جونم دستمم رو بگیر که محتاج توام ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)